spinner

W o r l d L e a d e r C e r t i f i c a t i o n

Πεδίο Εφαρμογής σχήματος

Στόχος του σχήματος του Τομέα Τουρισμού είναι η πιστοποίηση εξειδικευμένων στελεχών στον τομέα του Τουρισμού, τα οποία θα είναι ικανά να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις του τουριστικού κλάδου, προσφέροντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους τομείς της φιλοξενίας, της εξυπηρέτησης πελατών, της διοίκησης τουριστικών επιχειρήσεων και της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών εστίασης και αναψυχής. Θα είναι σε θέση να οργανώνουν και να διαχειρίζονται τουριστικές δραστηριότητες, να διευθύνουν τουριστικές μονάδες και να συνεισφέρουν στη βιωσιμότητα και ανάπτυξη του τουριστικού τομέα με επαγγελματισμό και καινοτομία.

Πεδίο Εφαρμογής σχήματος
Στέλεχος Τουριστικών Γραφείων και Επιχειρήσεων
Στέλεχος Τουριστικών Γραφείων και Επιχειρήσεων

Οργάνωση και λειτουργία τουριστικού γραφείου-Τεχνικές διοίκησης και οργάνωσης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων –Ξενοδοχειακό Marketing-Τουριστικά πακέτα και συστήματα λειτουργίας τουριστικού γραφείου-Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων-Χειρισμός Τουριστικών Προγραμμάτων ERP & CRM / Hotel PMS-Διοίκηση ανθρώπινων πόρων τουριστικής/ξενοδοχειακής επιχείρησης-Μορφές και δράσεις των εναλλακτικών μορφών τουρισμού

Στέλεχος Οργάνωσης & Λειτουργίας μικρών Τουριστικών Επιχειρήσεων

Οργάνωση και λειτουργία τουριστικής επιχείρησης-Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων-Χειρισμός Τουριστικών Προγραμμάτων ERP & CRM / Hotel PMS-Τεχνικές διοίκησης και οργάνωσης μικρών τουριστικών επιχειρήσεων-Ξενοδοχειακό Marketing-Διοίκηση των ανθρώπινων πόρων μιας μικρής τουριστικής επιχείρησης-Μορφές και δράσεις των εναλλακτικών μορφών τουρισμού-Υπηρεσίες προσέλκυσης πελατών-Χειρισμός και υποστήριξη μέσων σύγχρονης επικοινωνίας-Τουριστική επιχειρηματικότητα και καινοτομία

Στέλεχος Οργάνωσης & Λειτουργίας μικρών Τουριστικών Επιχειρήσεων
Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών / Υποδοχής
Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών / Υποδοχής

Ξενοδοχειακή Ορολογία – βασικοί τουριστικοί ορισμοί-Κατηγορίες και διακρίσεις των τουριστικών καταλυμάτων-Κριτήρια και παράμετροι ίδρυσης ξενοδοχειακής επιχείρησης-Ανάπτυξη Ψηφιακών Δεξιοτήτων-Διαμόρφωση οργανογράμματος ξενοδοχειακής επιχείρησης-Ξενοδοχειακές Συμβάσεις ξενοδοχείων / τουριστικών πρακτόρων-Διαμόρφωση τιμολογιακής πολιτικής-Καταχώρηση και ηλεκτρονική ταξινόμηση στοιχείων κράτησης - Παρακολούθηση χρεώσεων και έκδοση λογαριασμών πελατών - Hotel PMS-Αρχές Φιλοξενίας/εξυπηρέτηση πελατών/Διατμηματική Επικοινωνία

Υπεύθυνος Εστιατορικών και Συναφών Μονάδων

Έννοιες, ιστορική εξέλιξη των επισιτιστικών επιχειρήσεων-Γενικές αρχές οργάνωσης εργασιών εστιατορίου-Τύποι Γευμάτων-Το προσωπικό του εστιατορίου-Σύνθεση προσωπικού-οργανόγραμμα εστιατορίου-Το μενού του εστιατορίου-Βασικές αρχές οινολογίας-Η λειτουργία του μπαρ-Αρχές επικοινωνίας και εξυπηρέτησης πελατών-Οργάνωση εργασίας και εργασιακές σχέσεις-Υγιεινή και ασφάλεια προσωπικού-Γενικές αρχές HACCP-Στρατηγικές εξυπηρέτησης πελατών και αρχές επικοινωνίας

Στέλεχος Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής Τέχνης

Αρχές της οργάνωσης και της λειτουργίας της κουζίνας-Μετατροπή τροφίμων σε φαγητά-Σύνθεση, προσόντα και καθήκοντα του προσωπικού της κουζίνας-Ονοματολογία και τρόπος μαγειρέματος-Γενικές αρχές ζαχαροπλαστικής τέχνης-Βασική Ορολογία της κουζίνας-Σύνθεση και Παρασκευή εδεσμάτων-προετοιμασία βασικών συνταγών/Menu-Αρχές προμήθειας-αποθήκευσης- διαχείρισης των πρώτων υλών/τροφίμων-Νέες τάσεις της μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής τέχνης-Αρχές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων

Στέλεχος Μαγειρικής και Ζαχαροπλαστικής Τέχνης
Σερβιτόρος
Σερβιτόρος

Βασικές αρχές και στοιχεία κανόνων που διέπουν τους χώρους εστίασης-Αρχές υγιεινής και ασφάλειας τροφίμων-Κανόνες καλής συμπεριφοράς, επικοινωνίας, ενδυμασίας και εμφάνισης-Κανόνες και τρόποι σερβιρίσματος -Τρόποι υποδοχής πελατών-Διαχείριση χρόνου και λήψη αποφάσεων-Στοιχειώδεις αρχές Οινολογίας και Μπαρ- Ποιοτική κατάταξη οίνων ,αντιστοίχιση με εδέσματα-Διεκπεραίωση είσπραξης λογαριασμών-Κανόνες σύνθεσης μενού, κατάλογοι μενού 

Υπάλληλος Οροφοκομίας

Χειρισμός εξοπλισμού και υλικών καθαριότητας -Eπαγγελματική δεοντολογία και συμπεριφορά-Βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας τουριστικών καταλυμάτων-Γενικές αρχές καλλωπισμού και διευθέτησης υπνοδωματίου-Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών, λειτουργίας και ασφάλειας δωματίων/ορόφων-Διαχείριση χρόνου και λήψη αποφάσεων-Δεξιότητες οροφοκόμου-Ελληνική και ξένη ξενοδοχειακή ορολογία

Υπάλληλος Οροφοκομίας
Λινοθηκάριος
Λινοθηκάριος

Διαδικασίες ενημέρωσης, οδηγίες παραλαβής ιματισμού-Διαχείριση ιματισμού-Υγιεινή και ασφάλεια κατά την διαδικασία καθαρισμού του ιματισμού-Βασικές αρχές οργάνωσης και λειτουργίας τουριστικού καταλύματος-Βασικές αρχές υγιεινής και ασφάλειας τουριστικών καταλυμάτων-Βασικές αρχές εξυπηρέτησης πελατών-Διαχείριση του χρόνου και λήψη αποφάσεων-Γνώση της ελληνικής και ξένης ξενοδοχειακής ορολογίας

Προαπαιτούμενα Πιστοποίησης

  • Απόφοιτοι Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης τουλάχιστον 80 ωρών ή 2 έτη σχετικής σχετικής Εργασιακής εμπειρίας
  • Απόφοιτοι Δευτεροβάθμιας Λυκειακής Εκπαίδευσης και σχετική Εκπαίδευση τουλάχιστον 50 ωρών ή 1 έτος σχετικής εργασιακής εμπειρίας
  • Απόφοιτοι Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης

Τρόπος/Διάρκεια εξέτασης

Θεωρητική εξέταση-Διάρκεια Εξέτασης: 45 λεπτά/Βάση επιτυχίας 60%

ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Ανθούλα Ρουμάνα

Ανθούλα Ρουμάνα

Διευθύντρια πιστοποίησης προσώπων

Tel: 2106252496

Direct: *316

Mobile: 6972285375

Εκδήλωση ενδιαφέροντος


ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ