spinner

W o r l d L e a d e r C e r t i f i c a t i o n

Στόχος & Περιεχόμενα

Κατά διάρκεια του σεμιναρίου θα γίνει ανάπτυξη της μεθοδολογίας και διεργασίας διαχείρισης παραπόνων πελατών (επικοινωνία, λήψη παραπόνου, ιχνηλασία παραπόνου, αρχική αξιολόγηση, έρευνα παραπόνου, αντιμετώπιση, κλείσιμο) με χρήση κατάλληλες εντύπων (Υποβολής / Παρακολούθησης / Αντιμετώπισης) σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 10002.

Επίσης θα αναπτυχθούν τρόποι μέτρησης της ικανοποίησης πελατών που περιλαμβάνουν τη συλλογή δεδομένων ικανοποίησης πελατών, τη χρήση άμεσων και έμμεσων δεικτών, την ανάπτυξη ερωτήσεων & συλλογή δεδομένων και την ανάλυση δεδομένων σύμφωνα με το Πρότυπο ISO 10004

Απευθύνεται σε:

Υπεύθυνους Διαχείρισης της Ποιότητας Στελέχη Εμπορικών Τμημάτων & Τμημάτων Marketing

1

σε υπεύθυνους συστημάτων διαχείρισης ποιότητας,

2

σε συμβούλους επιχειρήσεων

και σε οποιοδήποτε στέλεχος έρχεται σε άμεση επαφή με τους πελάτες.

4
Πληροφορίες

Ημερομηνίες Διεξαγωγής

  • Aθήνα 2/12/2022
  • Θεσσαλονίκη 9/9/2022
  • Ηράκλειο 18/11/2022
  • Εξ’ αποστάσεως 9/9/2022

Κόστος

  • Αθήνα & εξ’ αποστάσεως 160€
  • Θεσσαλονίκη 170€
  • Ηράκλειο 170€

(Συμπεριλαμβάνονται: Βεβαίωση Συμμετοχής με πιστοποίηση EUROCERT ACADEMY, coffee breaks, ελαφρύ μεσημεριανό γεύμα)

Πληροφορίες
ΕΙΔΑΤΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ