Στο σεμινάριο αυτό παρουσιάζονται όλα τα στάδια της εξαγωγικής διαδρομής και η σπουδαιότητά τους για επιτυχημένες εξαγωγές χωρίς εκπλήξεις, λάθη και απώλεια χρημάτων. Θεματικές ενότητες μεταξύ άλλων :
- Διάγνωση Επιπέδου Εξαγωγικής ετοιμότητας - SWOT Ανάλυση
- Προετοιμασία και οργάνωση εξαγωγικής επιχείρησης •Κατοχύρωση εμπορικού σήματος
- Επιλογή προϊόντος
- Τιμολογιακή Πολιτική – Export Pricing
- Επιχειρηματικοί στόχοι της Τιμολογιακής Πολιτικής •Πιστοποίηση παραγωγής, προϊόντος και συσκευασίας
- Δημιουργία επαγγελματικής σελίδας
- Εργαλεία Εξαγωγικού Μarketing